Közlemény!

Kedves blog olvasó!

Ezen a blogon előfordulhatnak helyesírási, illetve nyelvi hibák, mivel az anyanyelvem nem magyar. Igyekszem minél helyesebben és érthetőbben megfogalmazni a gondolataimat, hogy kellemes olvasási élményben részesüljön.

Köszönöm,
Mérges Mérleg

Mérges Mérleg

Mert utálni való ez a világ és semmi nem tetszik benne!

Utolsó kommentek

Egyéb hiszti

Folyamatos blablabla

Creative Commons Licenc

2008.04.01. 21:35 Mérges Mérleg

Burger Peszt

SpongyaBob örültként nem hagyhattam volna az új Burger King SpongyaBob figurák azok a hálátlan gazdag kölyköknek akik nem is fogják tudni értékelni Bob Úr Nagyságát!

Reggel bementem és kértem egy menüt. Mondhatom, most, hogy túl vagyok az evésen, hogy nem igazán tudom érteni azok a szülök akik ilyen kaját mernek venni korán reggel gyereküknek. Alig ment át a torkomon, mind a krumpli, mind a burger. Bár a csirke szendvics nem volt olyan szörnyűen száraz, de mégis sok.

Evés közben, természetesen kipakoltam a figura a csomagjától (nem, eszembe sem jutna az, hogy eredeti csomagolásban hagynám meg! Max. még egyet veszem meg.) . Összeraktam a krumplis cowboy szakácsot. De hiába az ábra szerint megértettem, hogyan kell használni, még sem sikerült rájönnöm mire jó! Gyerekként az elég is lenne, rá bíznám a képzeletemre. De nekem nem elég: tudnom kell mindent róla, a miért-től a hogyan-on át a mikor-ig.

Rá csatlakoztam a BK site-ra. Nem lettem okosabb: nem is töltötték fel a legfrissebb játék promóciót. (Most már fent van, de amikor megettem még nem volt fent). Most, hogy fent van, sem igazán értem mire jó a számmal kijelölt görgethető kütyü.
Természetesen rá is csatlakoztam a Nickelodeon-ra, ahol magyar nyelven nincs, meg a Nick-re, ahol valamennyi oldal a Pest of the West-el kapcsolatosan nem működik. Szomorúan, meg próbáltam mindenféle más országot megnézni, hátha normális infót kapnék mind erről, de semmi, ahogy vagy nincs, vagy nekünk nem elérhetőek a videók! 

Persze, ha lenne Nickelodeon tv csatornám, tudnám miről van szó, de az UPC jól eltörölte a kábelről, pedig a Pax, meg a Mezzo az feltétlenül van!

Így, megint, érdemes fan-ek lenni.

Szólj hozzá!

Címkék: tv játék reklám felháborító spongyabob fastfood


A bejegyzés trackback címe:

https://mergesmerleg.blog.hu/api/trackback/id/tr36407226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása