Közlemény!

Kedves blog olvasó!

Ezen a blogon előfordulhatnak helyesírási, illetve nyelvi hibák, mivel az anyanyelvem nem magyar. Igyekszem minél helyesebben és érthetőbben megfogalmazni a gondolataimat, hogy kellemes olvasási élményben részesüljön.

Köszönöm,
Mérges Mérleg

Mérges Mérleg

Mert utálni való ez a világ és semmi nem tetszik benne!

Utolsó kommentek

Egyéb hiszti

Folyamatos blablabla

Creative Commons Licenc

2007.09.07. 18:23 Mérges Mérleg

Spanyol masala?

Este indiái konyhára éhes lettünk. Gyors - viszonylag nem drága - fastfood-ként az Andrássy Bombay Express-be ugrottam becsomagoltatni finomságokat. Még mindig finomabb, biztosabb mint rendelni egy pizzát ismeretlen étteremből, és gyorsabb mint várni orákon keresztul egy hideg pizzára.
Csomagolás közben várva, állva, észrevettem valami eléggé rémisztő.
Utoljára mentem, akkor is csalodtam egy kicsit: lehet hogy nyári szünet volt és az egész indiai családi vállalkozás elment haza nyaralni, de mégis egy darabig azt hittem eladták az üzletet. A felszolgálástól nem volt kellemes, otthonias a hely.
Most tényleg csalódott vagyok: indiai étteremben miért szol spanyol zene? Igen, egy darabig elegük lehetett a hagyományos indiai zenéből, aztán következett az indiai pop, és azután az indiai világ pop remake-k, de most nem is lehet megmagyarázni sem a stilust, sem a rokonságot? Ha indiai étterembe megyek, indiai kaját, hangulatot, dekort, illatokat, levegőt és zenét akarok! Különben is miért mennék? Ha paelára éhes vagyok, spanyol étterembe mennék, és ott spanyol (akár flamenco-s popos) zenét várok, de passzoljon!

Szólj hozzá!

Címkék: étterem flamenco fastfood masala


A bejegyzés trackback címe:

https://mergesmerleg.blog.hu/api/trackback/id/tr30159814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása