Annyi információt kapunk a reklámokban, hogy nem nehéz összekeverni a termékek és az emberek. Sokszor felismerem a különböző statisztákat akik szerepelnek különböző reklámokban. És sokszor elkeverem az arcokat és az emberek. Itt egy jó példa.
Nagyon kevés vörös hajú nőt látni a reklám szpotokban. Gondolom, általában a szigorú, okos és fürge személyiségre utaló termékek imázsra alkalmazzák. Alkalmazták. Most már, csak a véletlen/divat kérdése, hogy épp a reklámban szereplő statiszta vagy színész/hiresség milyen haj színe van.
Pár hónappal ezelőtt, egy vöröses hajú nő (most már látom, hogy inkább sötét vörös és nem sárgarépa vörös) hirdette a stressz életét a képernyő előtt, és a metró szerelvényen. Ő a Sager Pharma Hova feszültségoldószert választott meg a probléma megoldásra.
Napjainkban, megint bukkant fel a vörös nő, azzal, hogy ha már nyugodtabb lelkileg, ideje felerősíteni a testét. És itt a Danone Actimel védekezőszert választott meg a test épségére.
Azt hittem én! De igazából nem így van, mert nem is ugyanaz a nő! Az egyik egy ismeretlen statiszta. A másik Keleti Andrea, aki nekem ugyan úgy ismeretlen statiszta. (Állítólag, láthattuk őt egy táncos műsor a tévében... ez kihagytam.)
Kár, hogy tévedtem.
Utolsó kommentek