Sokat nem tekertem a többiek képes: csak 3 km-es az oda út, aztan ugyan annyi vissza felé: ebből 6 km lett, 10 nap alatt (és tényleg 10 nap: akkor is tekertem amikor erős hideg eső is esett, pedig sok biciklit nem lattam az utcán!) gyüjtöttem 60 km-t.
Már nehéz volt a végén. Faradt voltam. Elment valamemyire a kedvem ahogy naponta lattam a többi csapatot elérni a több mint 1000 km-t, és igy elhaladni az "egyéni indulók" (gondolom ezek az egyéni biciklizisőket vonja össze akik egyéniként indultak; gondolom, mert nem egyértelmű a site, eléggé bénán sikerült kitalálnijuk.)
Eredmény? A site személyre szabott kalkulációk szerint 1260 forintot spóróltam benzinben (mintha lett volna kocsim, pedig nincs). Nehéz elhinni hogy sok kocsi-vezető otthon hagyta a kocsiját (eső alatt is) és bejött biciklivel a városba (feltételezve hogy a városban dolgoznak, de azt nem tudhatom). Inkább azok részvettek ezen az akción akiknek:
- 3.: van alapbol biciklijük,
- 2.: lett kedvük résztvenni (persze nem vagyok meggyözödve abban hogy mindenki tényleg, de tényleg 10 napig tekert... végülis senki nem ellenőrizte hogy tényleg, de tényleg munkahelyükre tekertek, és ha jól emlékszem a minimum 4 kötelező alkalom volt - vagy az átlag?),
- 1.: inkább a tömegközlekedés az alap közlekedési eszközük, és nem a kocsi.
Igy ha ugy igazán reálisan kiszámoljuk:
- nem kellett várni a késésben érkező zsúfolt villamosra,
- hamarabban értem munkahelyemre mint villamossal,
- majdnem faztam meg,
- pár szor neki mentem oszlopnak vagy járdáknak,
- 520. lehettem a végén
- és főképpen spóróltam 4600 forintot a BKV-vel (9200-ft-ot ha kiszámolom az az egy megállós menet busszal, de az inkabb legyalogolni szoktam) (ez most ugyan olyan elméleti sporolás mint a benzin, mert végülis végig volt nálam havi bérlet!).
Tanulság? Lehet hogy tekerni nehéz de még is szórakoztató, megvédi minket és a földet blablabla... de másnak még mindig jobban jár kocsival bejönni!
Utolsó kommentek